- Home
- Maszyny budowlane
- Wozidła przegubowe Bell
B20E
Waga robocza: | 16 493 | kg |
Objętość skrzyni ładunkowej: | 13,5 | m³ |
Moc silnika: | 170 | kW |
- Najważniejsze
- Specyfikacja techniczna
- Downloads
- Maszyny używane
Najważniejsze
- Potężny silnik
- Przekładnia
- Właściwości trakcyjne
- System hydrauliczny
- Zawieszenie przedniej osi
- Tylne zawieszenie
Potężny silnik
4-cylindrowy silnik Mercedes Benz OM934LA/ 4R 1000, zgodny z normą Stage V o mocy 170KW, bezpośredni wtrysk common-rail i technologia 4-zaworowa z dwoma wałkami rozrządu.
Przekładnia
Elektronicznie sterowana automatyczna przekładnia planetarna optymalizuje punkty zmiany biegów pod względem obciążenia maszyny i warunków pracy.
Właściwości trakcyjne
Automatyczna kontrola trakcji zapewnia optymalną siłę pociągową maszyny w razie potrzeby. Równomierne rozłożenie momentu obrotowego napędu poprzez automatyczną kontrolę trakcji zmniejsza zapotrzebowanie na dodatkowe przełączniki do blokad mechanizmów różnicowych
System hydrauliczny
Szybkie przechylanie skrzyni ładunkowej aktywuje się poprzez włączenie funkcji przechylania za pomocą modułu klucza I-Tip. Po naciśnięciu modułu klucza maszyna jest automatycznie hamowana i przełączana do pozycji neutralnej skrzyni biegów. Obroty silnika automatycznie zwiększają się podczas procesu podnoszenia skrzyni ładunkowej do ustawionej wartości.
Zawieszenie przedniej osi
Nowa inowacyjna, częściowo zależna, hydropneumatyczna amortyzacja zapewnia zrównoważoną obsługę. Ponadto rama typu A i 3-punktowa konstrukcja zapewniają miejsze kiwanie. Mniejszy wpływ na kierowcę przyczynia się do poprawy komfortu jazdy i wzrostu wydajności
Tylne zawieszenie
Podwójne wahacze amortyzowane gumowymi cichymi blokami, zapewniają skuteczne zawieszenie pojazdu w najtrudniejszych warunkach terenowych. Dzięki konstrukcji bloków gumowych ładunek jest równomiernie rozłożony na ramie. Każda oś jest połączona z ramą za pomocą dwóch połączeń gumowych. Konstrukcja ta jest optymalna dla ruchów pionowych maszyny i jest całkowicie bezobsługowa. Oprocjonalne: Comfort Ride System Comfort Ride składa się z elektronicznie sterowanych amortyzatorów przymocowanych do osi przedniej ramy A. Wysokość amortyzatorów jest zmieniana przez zasilanie lub powrót oleju hydraulicznego. W przypadku sterowania oceniane są wartości wysokości zawieszenia, kąta przegubowego i obciążenia pojazdu. Minimalizuje to nachylenie kabiny podczas pokonywania zakrętów i optymalnie centruje zawieszenie podczas ładowania i rozładunku maszyny.
- Miejsce pracy przyjazne dla użytkownika
- Układ kierowniczy
- Monitor wielofunkcyjny
- Fotel operatora
- Waga pokładowa
- Moduł przełączników
Miejsce pracy przyjazne dla użytkownika
Kabina o niskim poziomie hałasu oferuje operatorowi szczególnie przyjemne środowisko pracy dzięki ergonomicznie rozmieszczonemu sterowaniu, regulowanej kolumnie kierownicy, dużej izolowanej chłodnicy i innym funkcjom.
Układ kierowniczy
Łatwa obsługa i szybka reakcja hydraulicznego układu kierowniczego zapewniają bezpieczną pracę maszyny, a jednocześnie maksymalną produktywność.
Monitor wielofunkcyjny
Kolorowy monitor wielofunkcyjny LCD o przekątnych 10-calowym wyświetlaczu LCD wyraźnie identyfikuje wszystkie dane istotne dla maszyny, a także obraz tylnej kamery nawet przy słabym oświetleniu. Obsługa jest intuicyjna za pomocą pokrętła SDC.
Fotel operatora
Fotel kierowcy z wystające powietrzem z podparciem lędźwiowym i 3-punktowym pasem bezpieczeństwa zapewnia maksymalny komfort. Standardowy podłokietnik, zagłówek i ogrzewanie siedzenia zapewniają przyjemne warunki pracy.
Waga pokładowa
Standardowa skala pokładowa wykrywa każdą najmniejszą zmianę przyrostu masy za pomocą czujników na ramie maszyny, waga ładunku jest wyświetlana na 10-calowym kolorowym monitorze wielofunkcyjnym LCD. Operator maszyny ładującej może wykryć poziom obciążenia maszyny za pomocą zewnętrznej lampy.
- System oczyszczania spalin
- Automatyczne wyłączanie silnika
- Niskie zużycie paliwa
System oczyszczania spalin
Silniki są zaprojektowane z myślą o maksymalnej wydajności przy najniższej emisji. Oczyszczanie spalin w celu spełnienia normy emisji spalin stage 4/Tier 4 Final odbywa się wyłącznie przy użyciu SCR (Selektywna redukcja katalityczna).
Automatyczne wyłączanie silnika
Funkcja automatycznego wyłączania silnika automatycznie wyłącza silnik po zaprogramowanym czasie, gdy tylko maszyna stanie na biegu jałowym. W ten sposób można zaoszczędzić paliwo i zmniejszyć wpływ na środowisko.
- Dobra widoczność
- Monitor
- Układ hamulcowy
- Zautomatyzowane funkcje
Dobra widoczność
Przestronna i wygodna kabina zapewnia optymalną widoczność przez panoramiczne przeszklenia i tylną kamerę. Ze względu na dużą liczbę świateł roboczych obszar roboczy jest optymalnie oświetlony nawet w warunkach słabej widoczności. Zwiększa to bezpieczeństwo operatora, maszyny i środowiska.
Monitor
W monitorze operator może monitorować dane dotyczące aktualnej sytuacji warunków drogowych, takich jak nachylenie, poprzeczne nachylenie maszyny w dowolnym momencie
Układ hamulcowy
Bardzo skuteczne hamulce silnikowe i retarder skrzyni biegów zapewniają długie okresy międzyobsługowe i zapewniają trwałość hamulców zasadniczych. Wszystkie funkcje zwalniacza są w pełni automatyczne, gdy tylko kierowca zdejmie nogę z pedału gazu.
- Łatwo dostępne punkty konserwacji
- Monitorowanie poziomu
- Centralny układ smarowania
- System telematyczny
Łatwo dostępne punkty konserwacji
Punkty utrzymania są łatwo dostępne. Klapy konserwacyjne można otwierać szeroko, umożliwiając łatwy dostęp do komory silnika, wentylatora i filtrów oraz ułatwiając rutynową konserwację.
Monitorowanie poziomu
Dostęp do standardowego poziomu monitorowania można uzyskać bezpośrednio w kabinie za pośrednictwem 10-calowego kolorowego monitora wielofunkcyjnego LCD.
Centralny układ smarowania
Automatyczny centralny system smarowania zapewnia, że wszystkie punkty smarowania otrzymują środek smarny. Chroni to maszynę przed uszkodzeniem i ułatwia pracę operatora.
Specyfikacja techniczna
Poziom emisji UE | Stufe V |
Moc silnika | 170 kw / 231 PS |
Objętość ładunku, nasyp 2:1 | 11 m³ |
Prędkość jazdy do przodu, maks. | 47 km/h |
Ładowność | 18000 kg |
Masa całkowita (z ładunkiem) | 34493 kg |
Wozidło przegubowe Bell B20E
Na wysoką ekonomie i długą żywotność wozideł Bell wpływa wiele czynników. Przede wszystkim używane silniki Mercedes-Benz / MTU, które są specjalnie dostosowane do wozidła. Ponadto jednostki w połączeniu z konstrukcją pojazdu o zoptymalizowanej masie zapewniają również najniższe wartości zużycia paliwa na rynku.
Dzięki modułowej konstrukcji naszej serii dużych maszyn dla klientów firmy Bell wynikają następujące korzyści: niskie zużycie paliwa oraz niskie koszty części zamiennych. Oznacza to, że nasze pojazdy są niezwykle ekonomiczne, nawet przy długich okresach użytkowania.
Specjalista inżynierii tunelowej B20E jest używany na małych i średnich budowach w tunelach, inżynierii lądowej, drogach i wałach lub przy budowie dróg w kopalniach odkrywkowych.
Pliki do pobrania
Bell B20E
(Niemiecki) 1.37 MB
Ściągnij
Maszyny używane
Bell B20E
RefNr | 6451719011 |
Rok produkcji | 2019 |
Motogodziny | 5760 |
Price(EUR) | 129.000,00 € |
Bell B20E
RefNr | 6451719025 |
Rok produkcji | 2019 |
Motogodziny | 5155 |
Price(EUR) | Na żądanie |