• Bell Wozidło przegubowe Bell B20E
  • Bell Wozidło przegubowe Bell B20E
  • Bell Wozidło przegubowe Bell B20E
  • Bell Wozidło przegubowe Bell B20E
  • Bell Wozidło przegubowe Bell B20E

B20E

Waga robocza: 16 493 kg
Objętość skrzyni ładunkowej: 13,5
Moc silnika: 170 kW
Wydajność
Wydajność
Komfort/Kabina
Komfort/Kabina
Przyjazność dla środowiska
Przyjazność dla środowiska
Bezpieczeństwo
Bezpieczeństwo
Konserwacja/ serwis
Konserwacja/ serwis

Specyfikacja techniczna

Modell
  • B20E
  • silnik

    Moc nominalna

    Brutto 170 kW
    Netto 161 kW
    Prędkość obrotowa przy mocy nominalnej 2 200 1/min

    Akumulator

    Ilość 2 Stück
    Napięcie 12 V
    Pojemność 75 Ah

    Napięcie

    Napięcie 24 V

    Alternator

    Napięcie 28 V
    Amperaż 80 A
    Producent Mercedes Benz (MTU)
    Maksymalny moment obrotowy 900 Nm
    Filtr powietrza Dual-Luftfiltersystem mit Entstaubungsventil
    Model OM934LA / 4R 1000
    Prędkość obrotowa Maksymalny moment obrotowy 0 1/min
    Emisja Entspricht EU Stufe IV und US EPA Tier 4 Final
    Typ 4-Takt wassergekühlt, Direkteinspritzung
    Średnica 0 mm
    Zbiornik paliwa 195 l
    Zasysanie Turbolader mit Ladeluftkühlung
    Skok 0 mm
    Zbiornik DEF/AdBlue 31 l
    Oczyszczanie spalin EGR- und SCR-System
    Pojemność skokowa 5,1 l
    Cylindry 4 Stück
  • Mechanizm napędowy

    Producent Allison
    Model 3200PR ORS
    rodzaj konstrukcji Vollautomatisches Planetengetriebe mit integriertem Retarder
    Układ Motorseitig angeflanscht
    Przełożenie Permanent greifender Planetenantrieb, kupplungsbetätigt
    Sprzęgło Hydraulisch betätigte Mehrscheibenkupplung
    Kontrola Elektronisch
    Zmiennik momentu obrotowego Hydrodynamisch mit Wandlerüberbrückung in allen Gängen
    Biegi Automatisch: 6 Vorwärts, 1 Rückwärts

    Prędkość jazdy

    Prędkość jazdy na 1 biegu 6 km/h
    Prędkość jazdy na 2 biegu 15 km/h
    Prędkość jazdy na 3 biegu 19 km/h
    Prędkość jazdy na 4 biegu 27 km/h
    Prędkość jazdy na 5 biegu 36 km/h
    Prędkość jazdy na 6 biegu 47 km/h
    Do tyłu 6 km/h
  • UKŁAD HAMULCOWY

    Hamulec roboczy

    Zweikreisbremsanlage, vollhydraulische Ölbad- Lamellenbremsen an Vorder- und Mittelachse
    Maksymalna siła hamowania przy oponach standardowych 173 kN

    Hamulec postojowy i awaryjny

    Scheibenbremse mit Federspeicherzylinder an der Kardanwelle, pneumatisch lösbar
    Maksymalna siła hamowania 193 kN

    Hamulec pomocniczy

    Automatische Jakobs-Motorbremse und variabel einstellbarer Getrieberetarder

    Maksymalna wydajność retardera

    Ciągłe 178 kN
    Max. 584 kN
  • PRZEKŁADNIA

    Producent Kessler
    Model W1400
    Układ Separat vom Getriebe
    rodzaj konstrukcji Dreireihig schrägverzahnt
    Dyferenciał 33/67 proportionale Drehmomentverteilung automatisch sperrbar
  • Osie jezdne

    Producent

    Bell

    Model

    15T

    mechanizm różnicowy

    Spiralradverzahntes Antischlupf-Differenzial
    Napęd końcowy Außenplanetenantrieb in Schwerlastausführung
  • ZAWIESZENIE

    Z przodu Teilabhängig, mit Öl-/Stickstoff-Stoßdämpfern und durch A-Rahmen geführt
    tylna Tandemschwinge abgefedert durch Gummi-Silentblock
  • opony

    Typ EM-Bereifung
    Rozmiar opony 23.5 R25
    Opcjonalnie 800/45 R30.5
  • STEROWANIE

    Ilość obrotów kierownicą do pełnego skrętu (ogranicznika) 4.32
    Kąt skrętu kół 45 °
    Cylindry Doppelt wirkende Lenkzylinder plus fahrabhängige Notlenkpumpe
    Liczba cylindrów 2 Stück
  • Hydraulika

    Specyfikacja Load-Sensing-System zur Versorgung von Lenkung (vorrangig), Bremsfunktionen und Muldenbetätigung, integrierte Notlenkpumpe
    Typ pompy Variable Verstellpumpe mit Load- Sensing-Funktion
    Natężenie przepływu 155 l/min
    Ciśnienie 270 bar
    Filtr 5 µm

    Hydraulika skrzyni ładunkowej

    Specyfikacja Zwei doppelt wirkende, einstufige Kippzylinder
    Liczba cylindrów 2 Stück
    Kąt przechyłu 14,5 s
    Czas opuszczania 7,5 s
    Max. Kąt nachylenia 70 °
  • UKŁAD SPRĘŻONEGO POWIETRZA

    Specyfikacja Lufttrockner mit Heizung und Überdruckventil, zur Versorgung der Feststellbremse und weiteren Nebenfunktionen
    Ciśnienie robocze 810 kPa
  • KABINA

    Certyfikacja ROPS/FOPS-zertifiziert

    Poziom ciśnienia akustycznego (wewnątrz kabiny)

    zgodnie z normą ISO 6396 74 LpA dB(A)
  • WYMIARY

    A Długość transportowa z klapą tylną 9 271 mm
    A1 Długość całkowita maks. kąt przechyłu 9 560 mm
    B1 Wysokość - z obrotową lampą ostrzegawczą 3 619 mm
    B2 Wysokość - z sygnalizacją świetlną załadunku 3 702 mm
    B3 Wysokość skrzyni ładunkowej - maks. kąt wywrotu bez osłony przeciwkamieniowej 5 742 mm
    B6 Wysokość kabiny 3 385 mm
    C Szerokość nad błotnikami 2 984 mm
    D Szerokość nad oponami (standard) 3 102 mm
    D Szerokość nad oponami (opcja) 2 931 mm
    E Rozstaw opon (standard) 2 312 mm
    E Rozstaw opon (opcja) 2 399 mm
    F Szerokość nad skrzynią ładunkową 2 540 mm
    F1 Szerokość nad klapą tylną 2 838 mm
    G Szerokość nad lusterkiem zewnętrznym (pozycja jazdy) 3 260 mm
    H Prześwit - połączenie przegubowe 498 mm
    I Prześwit - oś przednia 458 mm
    J Prześwit - maksymalny kąt przechyłu 678 mm
    K Wysokość zsypu - w położeniu transportowym 2 067 mm
    L Długość skrzyni ładunkowej 4 709 mm
    M Wysokość załadunku 2 537 mm
    N Odległość osi tylnej od krawędzi skrzyni łądunkowej 1 449 mm
    O Odległość osi środkowej od osi tylnej 1 600 mm
    P Odległość osi centralnej od osi przedniej 3 865 mm
    Q Odległość oś przednia/przód pojazdu 2 357 mm
    R Odległość między osią przednią a przegubem 1 361 mm
    S Kąt nachylenia 27 °
    T Max. Kąt przechyłu skrzyni łądunkowej 70 °
    U Max. Kąt załamania 45 °
    V Wysokość przednich punktów mocowania 1 041 mm
    W Odległość między punktami podnoszenia 8 845 mm
    X Promień skrętu do wewnątrz (standard) 3 678 mm
    X Promień skrętu do wewnątrz (opcja) 3 763 mm
    Y Promień zawracania na zewnątrz (standard) 7 585 mm
    Y Promień zawracania na zewnątrz (opcja) 7 499 mm
  • Kąt nachylenia podjazdu

    Procedura określania

    OSIE Bestimmen Sie den Zugwiderstand über den Schnittpunkt der Fahrzeuggewichtslinie und der Steigungslinie. Anmerkung: 2% typischer Rollwiderstand sind bereits in der Grafik und der Steigungslinie berücksichtigt.
    Układ napędowy Von diesem Schnittpunkt fahren Sie über die Grafiken nach rechts zu den Schnittpunkten der Zugkraftkurven.
    Liczba kółek i płyt podłogowych na stronę Die untere Skala zeigt nun die Maximalgeschwindigkeit auf der jeweiligen Steigung.
  • WYDAJNOŚĆ RETARDERA

    Procedura określania

    Wyrzutnie Bestimmen Sie die erforderliche Retarderkraft über den Schnittpunkt der Fahrzeuggewichtslinie und der Steigungslinie.
    Zasysanie Von diesem Schnittpunkt fahren Sie über die Grafiken nach rechts zu den Schnittpunkten der Kurven. Anmerkung: 2% typischer Rollwiderstand sind bereits in der Graphik berücksichtigt.
    Liczba płyt podłogowych (na stronę) Die untere Skala zeigt nun die Maximalgeschwindigkeit.
  • Pojemność skrzyni ładunkowej i nacisk na podłoże

    Ciężar roboczy

    Error rendering technical data table: Not a valid TechDataTable: Magic identifier not found

    Nacisk na podłoże

    BodendruckBeladen (fester Untergrund) Standardreifentechdata_table_Beladen (bei 15% Reifeneindringtiefe) Optionalerreifen
    Vorne215 kPa72 kPa
    Mitte309 kPa95 kPa
    Hinten309 kPa95 kPa

    Pojemność skrzyni ładunkowej

    Oznaczona pojemność skrzyni ładunkowej i nacisku 9 m³
    Nasyp 1:1 SAE 11 m³
    Nasyp 1:1 SAE 13,5 m³
    Pojemność skrzyni ładunkowej z automatyczną klapą tylną (SAE 2:1) 11,5 m³

    Waga dodatkowego wyposażenia

    Wyłożenie skrzyni ładunkowej 778 kg
    tylna klapa 633 kg
    Dodatkowe standardowe kompletne koło (obręcz i opona) 355 kg
    Dodatkowe kompletne koło (obręcz i opona) przód 338 kg
Uwaga: Z wyjątkiem błędów i zmian technicznych.

Wozidło przegubowe Bell B20E

Na wysoką ekonomie i długą żywotność wozideł Bell wpływa wiele czynników. Przede wszystkim używane silniki Mercedes-Benz / MTU, które są specjalnie dostosowane do wozidła. Ponadto jednostki w połączeniu z konstrukcją pojazdu o zoptymalizowanej masie zapewniają również najniższe wartości zużycia paliwa na rynku.

Dzięki modułowej konstrukcji naszej serii dużych maszyn dla klientów firmy Bell wynikają następujące korzyści: niskie zużycie paliwa oraz niskie koszty części zamiennych. Oznacza to, że nasze pojazdy są niezwykle ekonomiczne, nawet przy długich okresach użytkowania.

Specjalista inżynierii tunelowej B20E jest używany na małych i średnich budowach w tunelach, inżynierii lądowej, drogach i wałach lub przy budowie dróg w kopalniach odkrywkowych.

Pliki do pobrania

Bell B20E (Niemiecki) 1.37 MB
Ściągnij