• Bell Bell B30E 4x4
  • Bell Bell B30E 4x4
  • Bell Bell B30E 4x4
  • Bell Bell B30E 4x4

B30E 4x4

Waga robocza: 21 517 kg
Objętość skrzyni ładunkowej: 18,5
Moc silnika: 260 kW
Wydajność
Wydajność
Komfort/Kabina
Komfort/Kabina
Przyjazność dla środowiska
Przyjazność dla środowiska
Bezpieczeństwo
Bezpieczeństwo
Konserwacja/ serwis
Konserwacja/ serwis

Specyfikacja techniczna

Modell
  • B30E 4x4
  • silnik

    Moc nominalna

    Brutto 260 kW
    Brutto 348 PS
    Netto 250 kW
    Netto 335 PS
    Prędkość obrotowa przy mocy nominalnej 2 200 1/min

    Akumulator

    Ilość 2 Stück
    Napięcie 12 V
    Pojemność 2 Ah

    Napięcie

    Napięcie 24 V

    Alternator

    Napięcie 28 V
    Amperaż 80 A
    Producent Mercedes Benz
    Maksymalny moment obrotowy 1 450 Nm
    Filtr powietrza Dual-Luftfiltersystem mit Entstaubungsventil
    Model OM 936 LA
    Prędkość obrotowa Maksymalny moment obrotowy 0 1/min
    Emisja Entspricht EU Stufe V
    Typ 4-Takt wassergekühlt, Direkteinspritzung
    Zbiornik paliwa 302 l
    Zasysanie Turbolader mit Ladeluftkühlung
    Skok 135 mm
    Zbiornik DEF/AdBlue 31 l
    Oczyszczanie spalin DOC, SCR-System und DPF
    Pojemność skokowa 7,7 l
    Cylindry 6 Stück
  • Mechanizm napędowy

    Producent Allison
    Model 3400 ORS
    rodzaj konstrukcji Vollautomatisches Planetengetriebe
    Układ Motorseitig angeflanscht
    Przełożenie Permanent greifender Planetenantrieb, kupplungsbetätigt
    Sprzęgło Hydraulisch betätigte Mehrscheibenkupplung
    Kontrola Elektronisch
    Zmiennik momentu obrotowego Hydrodynamisch mit Wandlerüberbrückung (lock-up) in allen Gängen

    Prędkość jazdy

    Prędkość jazdy na 1 biegu 7 km/h
    Prędkość jazdy na 2 biegu 12 km/h
    Prędkość jazdy na 3 biegu 19 km/h
    Prędkość jazdy na 4 biegu 27 km/h
    Prędkość jazdy na 5 biegu 39 km/h
    Prędkość jazdy na 6 biegu 45 km/h
    Do tyłu 7 km/h
  • UKŁAD HAMULCOWY

    Hamulec roboczy

    Zweikreisbremsanlage, vollhydraulischbetätigte Ölbadlamellenbremsen anallen Achsen.
    Maksymalna siła hamowania przy oponach standardowych 263 kN

    Hamulec postojowy i awaryjny

    Scheibenbremse mit Federspeicherzylinder an der Kardanwelle, pneumatisch lösbar
    Maksymalna siła hamowania 396 kN

    Hamulec pomocniczy

    Automatische Motorbremse (EVB).Automatisierte Retarderbremsedurch elektronische Aktivierung derÖlbadlamellenbremse.

    Maksymalna wydajność retardera

    Ciągłe 318 kW
    Max. 588 kW
  • PRZEKŁADNIA

    Producent Kessler
    Model W1400
    Układ Separat vom Getriebe
    rodzaj konstrukcji Dreireihig schrägverzahnt
    Dyferenciał 33/67 proportionale Drehmomentverteilung automatisches Zwischenachs-Sperrdifferenzial
  • Osie jezdne

    Producent

    Bell
    Oś przednia Bell
    Oś tylna Bell

    Model

    Z przodu 18T
    tylna 36T

    mechanizm różnicowy

    Spiralradverzahntes Antischlupf-Differenzial
    Napęd końcowy Außenplanetenantrieb in Schwerlastausführung an allen Achsen
  • ZAWIESZENIE

    Z przodu Teilabhängig, mit Öl-/Stickstoff-Stoßdämpfern und Stabilisatoren durch A-Rahmen angelenkt. Optional: Elektronisch gesteuerte adaptive Aufhängung mit Niveauregulierung
  • opony

    Typ EM-Bereifung
    Rozmiar opony 23.5 R26
    Opcjonalnie 875/65 R29
  • STEROWANIE

    Ilość obrotów kierownicą do pełnego skrętu (ogranicznika) 4.1
    Kąt skrętu kół 45 °
    Cylindry Doppelt wirkende Lenkzylinder mit fahrabhängiger Notlenkpumpe
    Liczba cylindrów 2 Stück
  • Hydraulika

    Specyfikacja Load-Sensing System mit Verstellpumpe und integrierter Notlenkpumpe
    Typ pompy Variable Verstellpumpe mit Load-Sensing-Funktion
    Natężenie przepływu 165 l/min
    Ciśnienie 280 bar
    Filtr 5 µm

    Hydraulika skrzyni ładunkowej

    Specyfikacja Doppelt wirkende, einstufige Kippzylinder
    Liczba cylindrów 2 Stück
    Kąt przechyłu 12 s
    Czas opuszczania 6 s
    Max. Kąt nachylenia 70 °
    Opcjonalnie Max. 70°, alternative Kippwinkel frei programmierbar.
  • UKŁAD SPRĘŻONEGO POWIETRZA

    Specyfikacja Lufttrockner mit Heizung und Überdruckventil, zur Versorgung der Feststellbremse und weiteren Nebenfunktionen
    Ciśnienie robocze 810 kPa
  • KABINA

    Certyfikacja ROPS/FOPS-zertifiziert

    Poziom ciśnienia akustycznego (wewnątrz kabiny)

    zgodnie z normą ISO 6396 72 LpA dB(A)
  • WYMIARY

    A Długość transportowa z klapą tylną 9 193 mm
    A1 Długość całkowita maks. kąt przechyłu 9 675 mm
    B Wysokość transportowa z osłoną przeciwkamieniową 3 426 mm
    B1 Wysokość - z obrotową lampą ostrzegawczą 3 661 mm
    B2 Wysokość - z sygnalizacją świetlną załadunku 3 747 mm
    B3 Wysokość skrzyni ładunkowej - maks. kąt wywrotu bez osłony przeciwkamieniowej 5 397 mm
    C Szerokość nad błotnikami 2 985 mm
    D Szerokość nad oponami (standard) 2 940 mm
    D Szerokość nad oponami (opcja) 3 270 mm
    E Rozstaw opon (standard) 2 356 mm
    E Rozstaw opon (opcja) 2 385 mm
    F Szerokość nad skrzynią ładunkową 3 140 mm
    F1 Szerokość nad klapą tylną 3 453 mm
    G Szerokość nad lusterkiem zewnętrznym (pozycja jazdy) 3 260 mm
    H Prześwit - połączenie przegubowe 537 mm
    I Prześwit - oś przednia 488 mm
    J Prześwit - maksymalny kąt przechyłu 374 mm
    K Wysokość zsypu - w położeniu transportowym 2 310 mm
    L Długość skrzyni ładunkowej 4 425 mm
    M Wysokość załadunku 3 150 mm
    N Odległość osi tylnej od krawędzi skrzyni łądunkowej 2 093 mm
    P Odległość osi centralnej od osi przedniej 4 565 mm
    Q Odległość oś przednia/przód pojazdu 2 602 mm
    R Odległość między osią przednią a przegubem 1 362 mm
    S Kąt nachylenia 25 °
    T Max. Kąt przechyłu skrzyni łądunkowej 70 °
    U Max. Kąt załamania 45 °
    V Wysokość przednich punktów mocowania 1 075 mm
    W Odległość między punktami podnoszenia 7 968 mm
    X Promień skrętu do wewnątrz (standard) 3 526 mm
    Y Promień zawracania na zewnątrz (standard) 7 316 mm
  • Kąt nachylenia podjazdu

    Procedura określania

    OSIE Bestimmen Sie den Zugwiderstand über den Schnittpunkt der Fahrzeuggewichtslinie und der Steigungslinie. Anmerkung: 2% typischer Rollwiderstand sind bereits in der Grafik und der Steigungslinie berücksichtigt.
    Układ napędowy Von diesem Schnittpunkt fahren Sie über die Grafiken nach rechts zu den Schnittpunkten der Zugkraftkurven.
    Liczba kółek i płyt podłogowych na stronę Die untere Skala zeigt nun die Maximalgeschwindigkeit auf der jeweiligen Steigung.
  • WYDAJNOŚĆ RETARDERA

    Procedura określania

    Wyrzutnie Bestimmen Sie die erforderliche Retarderkraft über den Schnittpunkt der Fahrzeuggewichtslinie und der Steigungslinie.
    Zasysanie Von diesem Schnittpunkt fahren Sie über die Grafiken nach rechts zu den Schnittpunkten der Kurven. Anmerkung: 2% typischer Rollwiderstand sind bereits in der Graphik berücksichtigt.
    Liczba płyt podłogowych (na stronę) Die untere Skala zeigt nun die Maximalgeschwindigkeit.
  • Pojemność skrzyni ładunkowej i nacisk na podłoże

    Ciężar roboczy

    BetriebsgewichtLeerBeladen
    Vorne10 453 kg12 819 kg
    Hinten11 064 kg36 698 kg
    Gesamt21 517 kg49 517 kg

    Nacisk na podłoże

    BodendruckBeladen (fester Untergrund) Standardreifen
    Vorne278 kPa
    Hinten467 kPa

    Pojemność skrzyni ładunkowej

    Oznaczona pojemność skrzyni ładunkowej i nacisku 15 m³
    Nasyp 1:1 SAE 18,5 m³
    Nasyp 1:1 SAE 21 m³

    Waga dodatkowego wyposażenia

    Dodatkowe standardowe kompletne koło (obręcz i opona) 565 kg
    Dodatkowe kompletne koło (obręcz i opona) przód 1 024 kg
Uwaga: Z wyjątkiem błędów i zmian technicznych.

Bell B30E 4x4

4x4 Bell B30E osiąga nowe wymiary ładowności i obszary zastosowań: dzięki napędowi na wszystkie koła i przegubowi obrotowemu/przegubowemu, jako maszyna produkcyjna o dużej wydajności, idealnie uzupełnia istniejącą flotę pojazdów przegubowych w mniej wymagającym terenie. Jako „maszyna całoroczna” po stronie sztywnoramowych wozideł sztywnoramowych zapewnij najlepsze właściwości terenowe w niesprzyjających warunkach pogodowych lub w przeciążeniu.

Dzięki porównywalnym usługom produkcyjnym do wozideł sztywnoramowych z podwoziem przegubowym 4x4 oferuje ulepszone możliwości terenowe większa elastyczność na przykład w obsłudze nadkładu - najważniejsze jest większe wykorzystanie.

Pliki do pobrania

Bell 4x4 B30E, B45E, B60E (Niemiecki) 6.90 MB
Ściągnij

Bell B30E 4x4 (Angielski) 5.71 MB
Ściągnij