B30E
Waga robocza: | 19 681 | kg |
Objętość skrzyni ładunkowej: | 17,5 | m³ |
Moc silnika: | 246 | kW |
Najważniejsze
Warianty
Schmale Muldenbreite (N-Variante)
Der B30E Narrow Bin zeichnet sich durch seine geringe Breite gegenüber der Standardversion aus. Die Transportbreite beträgt inkl. Heckklappe unter 3m. Optional auch mit Bereifung 750/65 R25 und Straßenzulassung erhältlich.
Specyfikacja techniczna
Poziom emisji UE | Stufe V |
Moc silnika | 260 kw / 354 PS |
Objętość ładunku, nasyp 2:1 | 17,5 m³ |
Prędkość jazdy do przodu, maks. | 50 km/h |
Ładowność | 28000 kg |
Masa całkowita (z ładunkiem) | 48310 kg |
Bell B30E
Na wysoką efektywność ekonomiczną i długą żywotność wozideł Bell składa się wiele czynników. Przede wszystkim wyłącznie używane silniki Mercedes-Benz / MTU, które są specjalnie dostosowane do zastosowania. Ponadto jednostki w połączeniu ze zoptymalizowaną wagowo konstrukcją pojazdu oferują również najniższe wartości zużycia na rynku.
Dzięki modułowej budowie naszych wielkogabarytowych serii klienci firmy Bell również odnoszą korzyści z niskie koszty zużycia i części zamiennych. Oznacza to, że nasze pojazdy oferują wysoki poziom opłacalności nawet przy długich okresach użytkowania.
Specjalista w zakresie inżynierii lądowej B30E jest używany na małych i średnich konstrukcjach budowy tuneli, inżynierii lądowej, budowy dróg i wałów lub budowy dróg w kopalniach odkrywkowych.