• Bell Wozidło przegubowe Bell B35E

B35E

Waga robocza: 30 379 kg
Objętość skrzyni ładunkowej: 20,5
Moc silnika: 320 kW
Konserwacja/ serwis
Konserwacja/ serwis
Przyjazność dla środowiska
Przyjazność dla środowiska
Bezpieczeństwo
Bezpieczeństwo
Wydajność
Wydajność
Komfort/Kabina
Komfort/Kabina

Specyfikacja techniczna

Modell
  • B35E
  • silnik

    Moc nominalna

    Brutto 320 kW
    Brutto 429 PS
    Netto 301 kW
    Netto 404 PS

    Akumulator

    Ilość 2 Stück
    Napięcie 12 V
    Pojemność 2 Ah

    Napięcie

    Napięcie 24 V

    Alternator

    Napięcie 28 V
    Amperaż 80 A
    Producent Mercedes Benz
    Maksymalny moment obrotowy 2 100 Nm
    Filtr powietrza Dual-Luftfiltersystem mit Entstaubungsventil
    Model OM 470 LA
    Emisja Entspricht EU Stufe V
    Typ 4-Takt wassergekühlt, Direkteinspritzung
    Średnica 125 mm
    Zbiornik paliwa 352 l
    Zasysanie Turbolader mit Ladeluftkühlung
    Skok 145 mm
    Zbiornik DEF/AdBlue 40 l
    Oczyszczanie spalin DOC, SCR-System und DPF
    Pojemność skokowa 10,7 l
    Cylindry 6 Stück
  • Mechanizm napędowy

    Producent Allison
    Model 4500 ORS
    rodzaj konstrukcji Vollautomatisches Planetengetriebe
    Układ Motorseitig angeflanscht
    Przełożenie Permanent greifender Planetenantrieb, kupplungsbetätigt
    Sprzęgło Hydraulisch betätigte Mehrscheibenkupplung
    Kontrola Elektronisch
    Zmiennik momentu obrotowego Hydrodynamisch mit Wandlerüberbrückung (lock-up) in allen Gängen
    Biegi 6 Vorwärts, 1 Rückwärts

    Prędkość jazdy

    Prędkość jazdy na 1 biegu 7 km/h
    Prędkość jazdy na 2 biegu 15 km/h
    Prędkość jazdy na 3 biegu 22 km/h
    Prędkość jazdy na 4 biegu 34 km/h
    Prędkość jazdy na 5 biegu 45 km/h
    Prędkość jazdy na 6 biegu 51 km/h
    Do tyłu 6 km/h
  • UKŁAD HAMULCOWY

    Hamulec roboczy

    Zweikreisbremsanlage, vollhydraulisch betätigte Ölbadlamellenbremsen an Vorder- und Mittelachse. Bremsöl-Kreislauf mit separater Kühlung und Filterung.
    Maksymalna siła hamowania przy oponach standardowych 305 kN

    Hamulec postojowy i awaryjny

    Scheibenbremse mit Federspeicherzylinder an der Kardanwelle, pneumatisch lösbar
    Maksymalna siła hamowania 206 kN

    Hamulec pomocniczy

    Automatische Motorbremse (EVB), automatische Retarderfunktion durch elektronisch aktivierte Ölbad-Lamellenbremsen.

    Maksymalna wydajność retardera

    Ciągłe 442 kN
    Ciągłe 442 kW
    Max. 834 kN
    Max. 834 kW
  • PRZEKŁADNIA

    Producent Bell
    Model VGR 18000
    Układ Separat vom Getriebe
    rodzaj konstrukcji Dreireihig schrägverzahnt
    Dyferenciał 33/67 proportionale Drehmomentverteilung automatisches Zwischenachs-Sperrdifferenzial
  • Osie jezdne

    Producent

    Bell

    Model

    30T

    mechanizm różnicowy

    Schrägverzahntes Differenzial mit automatischer Traktionskontrolle
    Napęd końcowy Außenplanetenantrieb in Schwerlastausführung an allen Achsen
  • ZAWIESZENIE

    Z przodu Teilabhängig, mit Öl-/Stickstoff-Stoßdämpfern und Stabilisatoren durch A-Rahmen angelenkt. Optional: Elektronisch gesteuerte adaptive Aufhängung mit Niveauregulierung
    tylna Tandemschwingen mit Gummi-Dämpfung. Optional: Comfort-Ride-Federung mit zweistufigem Sandwich-Block
  • opony

    Typ EM-Bereifung
    Rozmiar opony 26.5 R25
  • STEROWANIE

    Ilość obrotów kierownicą do pełnego skrętu (ogranicznika) 5
    Kąt skrętu kół 42 °
    Cylindry Hydrostatisch, doppelt wirkende Lenkzylinder mit fahrabhängiger Notlenkpumpe
    Liczba cylindrów 2 Stück
  • Hydraulika

    Specyfikacja Load-Sensing-System zur Versorgung von Lenkung (vorrangig), Bremsfunktionen und Muldenbetätigung, integrierte Notlenkpumpe
    Typ pompy Variable Verstellpumpe mit Load-Sensing-Funktion
    Natężenie przepływu 330 l/min
    Ciśnienie 315 bar
    Filtr 5 µm

    Hydraulika skrzyni ładunkowej

    Specyfikacja Doppelt wirkende, einstufige Kippzylinder
    Liczba cylindrów 2 Stück
    Kąt przechyłu 11 s
    Czas opuszczania 6 s
    Max. Kąt nachylenia 70 °
    Opcjonalnie Alternative Kippwinkel frei programmierbar
  • UKŁAD SPRĘŻONEGO POWIETRZA

    Specyfikacja Lufttrockner mit Heizung und Überdruckventil, zur Versorgung der Feststellbremse und weiteren Nebenfunktionen
    Ciśnienie robocze 810 kPa
  • KABINA

    Certyfikacja ROPS/FOPS-zertifiziert

    Poziom ciśnienia akustycznego (wewnątrz kabiny)

    zgodnie z normą ISO 6396 74 LpA dB(A)
  • WYMIARY

    image:748
    A Długość transportowa z klapą tylną 11 268 mm
    A Długość transportowa bez klapy tylnej 11 188 mm
    A1 Długość całkowita maks. kąt przechyłu 11 631 mm
    B1 Wysokość - z obrotową lampą ostrzegawczą 3 988 mm
    B2 Wysokość - z sygnalizacją świetlną załadunku 4 076 mm
    B3 Wysokość skrzyni ładunkowej - maks. kąt wywrotu bez osłony przeciwkamieniowej 7 213 mm
    B6 Wysokość kabiny 3 752 mm
    C Szerokość nad błotnikami 3 495 mm
    D Szerokość nad oponami (standard) 3 438 mm
    E Rozstaw opon (standard) 2 768 mm
    F Szerokość nad skrzynią ładunkową 3 112 mm
    F1 Szerokość nad klapą tylną 3 402 mm
    G Szerokość nad lusterkiem zewnętrznym (pozycja jazdy) 3 614 mm
    H Prześwit - połączenie przegubowe 493 mm
    I Prześwit - oś przednia 493 mm
    J Prześwit - maksymalny kąt przechyłu 822 mm
    K Wysokość zsypu - w położeniu transportowym 2 463 mm
    L Długość skrzyni ładunkowej 5 709 mm
    M Wysokość załadunku 3 084 mm
    N Odległość osi tylnej od krawędzi skrzyni łądunkowej 1 545 mm
    O Odległość osi środkowej od osi tylnej 1 950 mm
    P Odległość osi centralnej od osi przedniej 4 438 mm
    Q Odległość oś przednia/przód pojazdu 3 255 mm
    R Odległość między osią przednią a przegubem 1 558 mm
    S Kąt nachylenia 23 °
    T Max. Kąt przechyłu skrzyni łądunkowej 70 °
    U Max. Kąt załamania 42 °
    V Wysokość przednich punktów mocowania 1 215 mm
    W Odległość między punktami podnoszenia 10 655 mm
    X Promień skrętu do wewnątrz (standard) 4 891 mm
    Y Promień zawracania na zewnątrz (standard) 9 211 mm
  • Kąt nachylenia podjazdu

    image:747

    Procedura określania

    OSIE Bestimmen Sie den Zugwiderstand über den Schnittpunkt der Fahrzeuggewichtslinie und der Steigungslinie. Anmerkung: 2% typischer Rollwiderstand sind bereits in der Grafik und der Steigungslinie berücksichtigt.
    Układ napędowy Von diesem Schnittpunkt fahren Sie über die Grafiken nach rechts zu den Schnittpunkten der Zugkraftkurven.
    Liczba kółek i płyt podłogowych na stronę Die untere Skala zeigt nun die Maximalgeschwindigkeit auf der jeweiligen Steigung.
  • WYDAJNOŚĆ RETARDERA

    image:749

    Procedura określania

    Wyrzutnie Bestimmen Sie die erforderliche Retarderkraft über den Schnittpunkt der Fahrzeuggewichtslinie und der Steigungslinie.
    Zasysanie Von diesem Schnittpunkt fahren Sie über die Grafiken nach rechts zu den Schnittpunkten der Kurven. Anmerkung: 2% typischer Rollwiderstand sind bereits in der Graphik berücksichtigt.
    Liczba płyt podłogowych (na stronę) Die untere Skala zeigt nun die Maximalgeschwindigkeit.
  • Pojemność skrzyni ładunkowej i nacisk na podłoże

    Ciężar roboczy

    BetriebsgewichtLeerBeladen
    Vorne16 279 kg20 232 kg
    Mitte7 341 kg22 114 kg
    Hinten6 759 kg21 533 kg
    Gesamt30 379 kg63 879 kg
    Nennnutzlast33 500 kg

    Nacisk na podłoże

    BodendruckBeladen (fester Untergrund) Standardreifen
    Vorne361 kPa
    Mitte379 kPa
    Hinten *1379 kPa
    • *1: Bodendruck ermittelt mit Reifen Michelin XADN+

    Pojemność skrzyni ładunkowej

    Oznaczona pojemność skrzyni ładunkowej i nacisku 16 m³
    Nasyp 1:1 SAE 20,5 m³
    Nasyp 1:1 SAE 24,5 m³
    Pojemność skrzyni ładunkowej z automatyczną klapą tylną (SAE 2:1) 21 m³

    Waga dodatkowego wyposażenia

    Wyłożenie skrzyni ładunkowej 1 216 kg
    tylna klapa 906 kg
    Dodatkowe standardowe kompletne koło (obręcz i opona) 672 kg
  • ZESTAW DANYCH TECHNICZNYCH

    Filtr powietrza Dual-Luftfiltersystem mit Entstaubungsventil
    A Długość transportowa z klapą tylną 11 268 mm
    Ciśnienie robocze 810 kPa
    Napęd końcowy Außenplanetenantrieb in Schwerlastausführung an allen Achsen
    Rozmiar opony 26.5 R25
    Kąt skrętu kół 42 °
    Maksymalny moment obrotowy 2 100 Nm
    Model VGR 18000
    Typ pompy Variable Verstellpumpe mit Load-Sensing-Funktion
    Cylindry Hydrostatisch, doppelt wirkende Lenkzylinder mit fahrabhängiger Notlenkpumpe
    Emisja Entspricht EU Stufe V
    Natężenie przepływu 330 l/min
    A Długość transportowa bez klapy tylnej 11 188 mm
    Typ 4-Takt wassergekühlt, Direkteinspritzung
    Liczba cylindrów 2 Stück
    Ciśnienie 315 bar
    A1 Długość całkowita maks. kąt przechyłu 11 631 mm
    Układ Separat vom Getriebe
    Zbiornik paliwa 352 l
    Średnica 125 mm
    Zasysanie Turbolader mit Ladeluftkühlung
    Przełożenie Permanent greifender Planetenantrieb, kupplungsbetätigt
    Filtr 5 µm
    tylna Tandemschwingen mit Gummi-Dämpfung. Optional: Comfort-Ride-Federung mit zweistufigem Sandwich-Block
    rodzaj konstrukcji Dreireihig schrägverzahnt
    Zbiornik DEF/AdBlue 40 l
    Skok 145 mm
    Oczyszczanie spalin DOC, SCR-System und DPF
    Dyferenciał 33/67 proportionale Drehmomentverteilung automatisches Zwischenachs-Sperrdifferenzial
    Sprzęgło Hydraulisch betätigte Mehrscheibenkupplung
    Pojemność skokowa 10,7 l
    Cylindry 6 Stück
    Kontrola Elektronisch
    B1 Wysokość - z obrotową lampą ostrzegawczą 3 988 mm
    Zmiennik momentu obrotowego Hydrodynamisch mit Wandlerüberbrückung (lock-up) in allen Gängen
    B2 Wysokość - z sygnalizacją świetlną załadunku 4 076 mm
    Biegi 6 Vorwärts, 1 Rückwärts
    B3 Wysokość skrzyni ładunkowej - maks. kąt wywrotu bez osłony przeciwkamieniowej 7 213 mm
    B6 Wysokość kabiny 3 752 mm
    C Szerokość nad błotnikami 3 495 mm
    D Szerokość nad oponami (standard) 3 438 mm
    E Rozstaw opon (standard) 2 768 mm
    F Szerokość nad skrzynią ładunkową 3 112 mm
    F1 Szerokość nad klapą tylną 3 402 mm
    G Szerokość nad lusterkiem zewnętrznym (pozycja jazdy) 3 614 mm
    H Prześwit - połączenie przegubowe 493 mm
    I Prześwit - oś przednia 493 mm
    J Prześwit - maksymalny kąt przechyłu 822 mm
    K Wysokość zsypu - w położeniu transportowym 2 463 mm
    L Długość skrzyni ładunkowej 5 709 mm
    M Wysokość załadunku 3 084 mm
    N Odległość osi tylnej od krawędzi skrzyni łądunkowej 1 545 mm
    O Odległość osi środkowej od osi tylnej 1 950 mm
    P Odległość osi centralnej od osi przedniej 4 438 mm
    Q Odległość oś przednia/przód pojazdu 3 255 mm
    R Odległość między osią przednią a przegubem 1 558 mm
    S Kąt nachylenia 23 °
    T Max. Kąt przechyłu skrzyni łądunkowej 70 °
    U Max. Kąt załamania 42 °
    V Wysokość przednich punktów mocowania 1 215 mm
    W Odległość między punktami podnoszenia 10 655 mm
    X Promień skrętu do wewnątrz (standard) 4 891 mm
    Y Promień zawracania na zewnątrz (standard) 9 211 mm

    Nacisk na podłoże

    BodendruckBeladen (fester Untergrund) Standardreifen
    Vorne361 kPa
    Mitte379 kPa
    Hinten *1379 kPa
    • *1: Bodendruck ermittelt mit Reifen Michelin XADN+

    Hamulec roboczy

    Maksymalna siła hamowania przy oponach standardowych 305 kN

    Poziom ciśnienia akustycznego (wewnątrz kabiny)

    zgodnie z normą ISO 6396 74 LpA dB(A)

    Procedura określania

    Długość wysięgnika Bestimmen Sie die erforderliche Retarderkraft über den Schnittpunkt der Fahrzeuggewichtslinie und der Steigungslinie.
    Układ Von diesem Schnittpunkt fahren Sie über die Grafiken nach rechts zu den Schnittpunkten der Kurven. Anmerkung: 2% typischer Rollwiderstand sind bereits in der Graphik berücksichtigt.
    Liczba płyt podstawowych Die untere Skala zeigt nun die Maximalgeschwindigkeit.

    Moc nominalna

    Brutto 320 kW
    Brutto 429 PS
    Netto 301 kW
    Netto 404 PS

    Objętość skrzyni skrzyni ładunkowej

    Oznaczona pojemność skrzyni ładunkowej i nacisku 16 m³
    Nasyp 1:1 SAE 20,5 m³
    Nasyp 1:1 SAE 24,5 m³
    Pojemność skrzyni ładunkowej z automatyczną klapą tylną (SAE 2:1) 21 m³

    Model

    30T

    Prędkość jazdy

    Prędkość jazdy na 1 biegu 7 km/h
    Prędkość jazdy na 2 biegu 15 km/h
    Prędkość jazdy na 3 biegu 22 km/h
    Prędkość jazdy na 4 biegu 34 km/h
    Prędkość jazdy na 5 biegu 45 km/h
    Prędkość jazdy na 6 biegu 51 km/h
    Do tyłu 6 km/h

    Hydraulika skrzyni ładunkowej

    Specyfikacja Doppelt wirkende, einstufige Kippzylinder
    Liczba cylindrów 2 Stück
    Kąt przechyłu 11 s
    Czas opuszczania 6 s
    Max. Kąt nachylenia 70 °
    Opcjonalnie Alternative Kippwinkel frei programmierbar

    Hamulec postojowy i awaryjny

    Scheibenbremse mit Federspeicherzylinder an der Kardanwelle, pneumatisch lösbar
    Maksymalna siła hamowania 206 kN

    Hamulec pomocniczy

    Automatische Motorbremse (EVB), automatische Retarderfunktion durch elektronisch aktivierte Ölbad-Lamellenbremsen.

    Waga wyposażenia dodatkowego

    Wyłożenie skrzyni ładunkowej 1 216 kg
    tylna klapa 906 kg
    Dodatkowe standardowe kompletne koło (obręcz i opona) 672 kg

    Mechanizm różnicowy

    Schrägverzahntes Differenzial mit automatischer Traktionskontrolle

    Maksymalny efekt opóźniacza

    Ciągłe 442 kN
    Max. 834 kN

    Akumulator

    Ilość 2 Stück
    Napięcie 12 V
    Pojemność 2 Ah

    Napięcie robocze

    Napięcie 24 V

    Alternator

    Napięcie 28 V
    Amperaż 80 A
Uwaga: Z wyjątkiem błędów i zmian technicznych.

Wozidło przegubowe Bell B35E

Nowa klasa średnia B35E, B40E i B45E w zakresie ładowności od 33,5 do 41 ton podąża za ogólnym trendem rynkowym ze znacznie wyższą nominalną ładownością użytkową, podczas gdy model B35E o dużej ładowności jest obecnie najbardziej popularnym wozidłem przegubowym 6x6 powyżej 40 ton. / p>

Zapewniają doskonałe wyniki na dużych budowach, a także w górnictwie, kopalniach odkrywkowych czy rekultywacji.

Pliki do pobrania

Bell B35E (Niemiecki) 4.82 MB
Ściągnij

Bell B35E (Angielski) 4.87 MB
Ściągnij