
B40E
Waga robocza: | 31 787 | kg |
Objętość skrzyni ładunkowej: | 24 | m³ |
Moc silnika: | 380 | kW |
Najważniejsze

Wydajność

Komfort/Kabina

Przyjazność dla środowiska

Bezpieczeństwo

Konserwacja/ serwis
Specyfikacja techniczna
Modell
- B40E
-
silnik
Moc nominalna
Brutto 380 kW Brutto 510 PS Netto 359 kW Netto 481 PS Akumulator
Ilość 2 Stück Napięcie 12 V Pojemność 2 Ah Napięcie
Napięcie 24 V Alternator
Napięcie 28 V Amperaż 80 A Producent Mercedes Benz Maksymalny moment obrotowy 2 380 Nm Filtr powietrza Dual-Luftfiltersystem mit Entstaubungsventil Model OM 471 LA Emisja Entspricht EU Stufe V Typ 4-Takt wassergekühlt, Direkteinspritzung Średnica 132 mm Zbiornik paliwa 352 l Zasysanie Turbolader mit Ladeluftkühlung Skok 156 mm Zbiornik DEF/AdBlue 40 l Oczyszczanie spalin DOC, SCR-System und DPF Pojemność skokowa 12,8 l Cylindry 6 Stück -
Mechanizm napędowy
Producent Allison Model 4700 ORS rodzaj konstrukcji Vollautomatisches Planetengetriebe Układ Motorseitig angeflanscht Przełożenie Permanent greifender Planetenantrieb, kupplungsbetätigt Sprzęgło Hydraulisch betätigte Mehrscheibenkupplung Kontrola Elektronisch Zmiennik momentu obrotowego Hydrodynamisch mit Wandlerüberbrückung (lock-up) in allen Gängen Biegi 7 Vorwärts, 1 Rückwärts Prędkość jazdy
Prędkość jazdy na 1 biegu 4 km/h Prędkość jazdy na 2 biegu 9 km/h Prędkość jazdy na 3 biegu 17 km/h Prędkość jazdy na 4 biegu 23 km/h Prędkość jazdy na 5 biegu 33 km/h Prędkość jazdy na 6 biegu 44 km/h Prędkość jazdy na 7 biegu 51 km/h Do tyłu 7 km/h -
UKŁAD HAMULCOWY
Hamulec roboczy
Zweikreisbremsanlage, vollhydraulisch betätigte Ölbadlamellenbremsen an Vorder- und Mittelachse. Bremsöl-Kreislauf mit separater Kühlung und Filterung. Maksymalna siła hamowania przy oponach standardowych 305 kN Hamulec postojowy i awaryjny
Scheibenbremse mit Federspeicherzylinder an der Kardanwelle, pneumatisch lösbar Maksymalna siła hamowania 218 kN Hamulec pomocniczy
Automatische Motorbremse (EVB), automatische Retarderfunktion durch elektronisch aktivierte Ölbad-Lamellenbremsen. Maksymalna wydajność retardera
Ciągłe 442 kN Ciągłe 442 kW Max. 854 kN Max. 854 kW -
PRZEKŁADNIA
Producent Bell Model VGR 18050 Układ Separat vom Getriebe rodzaj konstrukcji Dreireihig schrägverzahnt Dyferenciał 33/67 proportionale Drehmomentverteilung automatisches Zwischenachs-Sperrdifferenzial -
Osie jezdne
Producent
Bell Model
30T mechanizm różnicowy
Schrägverzahntes Differenzial mit automatischer Traktionskontrolle Napęd końcowy Außenplanetenantrieb in Schwerlastausführung an allen Achsen -
ZAWIESZENIE
Z przodu Teilabhängig, mit Öl-/Stickstoff-Stoßdämpfern und Stabilisatoren durch A-Rahmen angelenkt. Optional: Elektronisch gesteuerte adaptive Aufhängung mit Niveauregulierung tylna Tandemschwingen mit Gummi-Dämpfung. Optional: Comfort-Ride-Federung mit zweistufigem Sandwich-Block -
opony
Typ EM-Bereifung Rozmiar opony 29.5 R25 Opcjonalnie 875/65 R29 -
STEROWANIE
Ilość obrotów kierownicą do pełnego skrętu (ogranicznika) 5 Kąt skrętu kół 42 ° Cylindry Hydrostatisch, doppelt wirkende Lenkzylinder mit fahrabhängiger Notlenkpumpe Liczba cylindrów 2 Stück -
Hydraulika
Specyfikacja Load-Sensing-System zur Versorgung von Lenkung (vorrangig), Bremsfunktionen und Muldenbetätigung, integrierte Notlenkpumpe Typ pompy Variable Verstellpumpe mit Load-Sensing-Funktion Natężenie przepływu 330 l/min Ciśnienie 315 bar Filtr 5 µm Hydraulika skrzyni ładunkowej
Specyfikacja Doppelt wirkende, einstufige Kippzylinder Liczba cylindrów 2 Stück Kąt przechyłu 11 s Czas opuszczania 6 s Max. Kąt nachylenia 70 ° Opcjonalnie Alternative Kippwinkel frei programmierbar -
UKŁAD SPRĘŻONEGO POWIETRZA
Specyfikacja Lufttrockner mit Heizung und Überdruckventil, zur Versorgung der Feststellbremse und weiteren Nebenfunktionen Ciśnienie robocze 810 kPa -
KABINA
Certyfikacja ROPS/FOPS-zertifiziert Poziom ciśnienia akustycznego (wewnątrz kabiny)
zgodnie z normą ISO 6396 74 LpA dB(A) -
WYMIARY
-
Kąt nachylenia podjazdu
image:750 Procedura określania
OSIE Bestimmen Sie den Zugwiderstand über den Schnittpunkt der Fahrzeuggewichtslinie und der Steigungslinie. Anmerkung: 2% typischer Rollwiderstand sind bereits in der Grafik und der Steigungslinie berücksichtigt. Układ napędowy Von diesem Schnittpunkt fahren Sie über die Grafiken nach rechts zu den Schnittpunkten der Zugkraftkurven. Liczba kółek i płyt podłogowych na stronę Die untere Skala zeigt nun die Maximalgeschwindigkeit auf der jeweiligen Steigung. -
WYDAJNOŚĆ RETARDERA
image:751 Procedura określania
Wyrzutnie Bestimmen Sie die erforderliche Retarderkraft über den Schnittpunkt der Fahrzeuggewichtslinie und der Steigungslinie. Zasysanie Von diesem Schnittpunkt fahren Sie über die Grafiken nach rechts zu den Schnittpunkten der Kurven. Anmerkung: 2% typischer Rollwiderstand sind bereits in der Graphik berücksichtigt. Liczba płyt podłogowych (na stronę) Die untere Skala zeigt nun die Maximalgeschwindigkeit. -
Pojemność skrzyni ładunkowej i nacisk na podłoże
Ciężar roboczy
Betriebsgewicht Leer Beladen Vorne 17 012 kg 21 887 kg Mitte 7 695 kg 24 757 kg Hinten 7 080 kg 24 143 kg Gesamt 31 787 kg 70 787 kg Nennnutzlast 39 000 kg Nacisk na podłoże
Bodendruck Beladen (fester Untergrund) Standardreifen Beladen (fester Untergrund) optionale Reifen Vorne 310 kPa 293 kPa Mitte 341 kPa 329 kPa Hinten *1 341 kPa 329 kPa - *1: Bodendruck für Standardreifen ermittelt mit Reifen Michelin XADN+; Bodendruck für optionale Reifen ermittelt mit Reifen Michelin XAD65-1
Pojemność skrzyni ładunkowej
Oznaczona pojemność skrzyni ładunkowej i nacisku 19 m³ Nasyp 1:1 SAE 24 m³ Nasyp 1:1 SAE 28,5 m³ Pojemność skrzyni ładunkowej z automatyczną klapą tylną (SAE 2:1) 24,5 m³ Waga dodatkowego wyposażenia
Wyłożenie skrzyni ładunkowej 1 369 kg tylna klapa 984 kg Dodatkowe standardowe kompletne koło (obręcz i opona) 800 kg Dodatkowe kompletne koło (obręcz i opona) przód 1 024 kg Opony opcjonalne (na pojazd) 1 182 kg -
ZESTAW DANYCH TECHNICZNYCH
Hamulec roboczy
Maksymalna siła hamowania przy oponach standardowych 305 kN Poziom ciśnienia akustycznego (wewnątrz kabiny)
zgodnie z normą ISO 6396 74 LpA dB(A) Procedura określania
Długość wysięgnika Bestimmen Sie die erforderliche Retarderkraft über den Schnittpunkt der Fahrzeuggewichtslinie und der Steigungslinie. Układ Von diesem Schnittpunkt fahren Sie über die Grafiken nach rechts zu den Schnittpunkten der Kurven. Anmerkung: 2% typischer Rollwiderstand sind bereits in der Graphik berücksichtigt. Liczba płyt podstawowych Die untere Skala zeigt nun die Maximalgeschwindigkeit. Filtr powietrza Dual-Luftfiltersystem mit Entstaubungsventil A Długość transportowa z klapą tylną 11 197 mm Ciśnienie robocze 810 kPa Napęd końcowy Außenplanetenantrieb in Schwerlastausführung an allen Achsen Rozmiar opony 29.5 R25 Kąt skrętu kół 42 ° Maksymalny moment obrotowy 2 380 Nm Model VGR 18050 Typ pompy Variable Verstellpumpe mit Load-Sensing-Funktion Cylindry Hydrostatisch, doppelt wirkende Lenkzylinder mit fahrabhängiger Notlenkpumpe Emisja Entspricht EU Stufe V Opcjonalnie 875/65 R29 Natężenie przepływu 330 l/min A Długość transportowa bez klapy tylnej 11 186 mm Typ 4-Takt wassergekühlt, Direkteinspritzung Liczba cylindrów 2 Stück Ciśnienie 315 bar A1 Długość całkowita maks. kąt przechyłu 11 742 mm Układ Separat vom Getriebe Zbiornik paliwa 352 l Średnica 132 mm Zasysanie Turbolader mit Ladeluftkühlung Przełożenie Permanent greifender Planetenantrieb, kupplungsbetätigt Filtr 5 µm tylna Tandemschwingen mit Gummi-Dämpfung. Optional: Comfort-Ride-Federung mit zweistufigem Sandwich-Block rodzaj konstrukcji Dreireihig schrägverzahnt Zbiornik DEF/AdBlue 40 l Skok 156 mm Oczyszczanie spalin DOC, SCR-System und DPF Dyferenciał 33/67 proportionale Drehmomentverteilung automatisches Zwischenachs-Sperrdifferenzial Sprzęgło Hydraulisch betätigte Mehrscheibenkupplung Pojemność skokowa 12,8 l Cylindry 6 Stück Kontrola Elektronisch B1 Wysokość - z obrotową lampą ostrzegawczą 4 040 mm Zmiennik momentu obrotowego Hydrodynamisch mit Wandlerüberbrückung (lock-up) in allen Gängen B2 Wysokość - z sygnalizacją świetlną załadunku 4 129 mm Biegi 7 Vorwärts, 1 Rückwärts B3 Wysokość skrzyni ładunkowej - maks. kąt wywrotu bez osłony przeciwkamieniowej 7 316 mm B6 Wysokość kabiny 3 804 mm C Szerokość nad błotnikami 3 495 mm D Szerokość nad oponami (standard) 3 656 mm D Szerokość nad oponami (opcja) 3 487 mm E Rozstaw opon (standard) 2 773 mm E Rozstaw opon (opcja) 2 725 mm F Szerokość nad skrzynią ładunkową 3 372 mm F1 Szerokość nad klapą tylną 3 662 mm G Szerokość nad lusterkiem zewnętrznym (pozycja jazdy) 3 614 mm H Prześwit - połączenie przegubowe 545 mm I Prześwit - oś przednia 545 mm J Prześwit - maksymalny kąt przechyłu 876 mm K Wysokość zsypu - w położeniu transportowym 2 519 mm L Długość skrzyni ładunkowej 5 742 mm M Wysokość załadunku 3 271 mm N Odległość osi tylnej od krawędzi skrzyni łądunkowej 1 543 mm O Odległość osi środkowej od osi tylnej 1 950 mm P Odległość osi centralnej od osi przedniej 4 438 mm Q Odległość oś przednia/przód pojazdu 3 255 mm R Odległość między osią przednią a przegubem 1 558 mm S Kąt nachylenia 24 ° T Max. Kąt przechyłu skrzyni łądunkowej 70 ° U Max. Kąt załamania 42 ° V Wysokość przednich punktów mocowania 1 265 mm W Odległość między punktami podnoszenia 10 594 mm X Promień skrętu do wewnątrz (standard) 4 782 mm X Promień skrętu do wewnątrz (opcja) 4 866 mm Y Promień zawracania na zewnątrz (standard) 9 320 mm Y Promień zawracania na zewnątrz (opcja) 9 235 mm Nacisk na podłoże
Bodendruck Beladen (fester Untergrund) Standardreifen Beladen (fester Untergrund) optionale Reifen Vorne 310 kPa 293 kPa Mitte 341 kPa 329 kPa Hinten *1 341 kPa 329 kPa - *1: Bodendruck für Standardreifen ermittelt mit Reifen Michelin XADN+; Bodendruck für optionale Reifen ermittelt mit Reifen Michelin XAD65-1
Prędkość jazdy
Prędkość jazdy na 1 biegu 4 km/h Prędkość jazdy na 2 biegu 9 km/h Prędkość jazdy na 3 biegu 17 km/h Prędkość jazdy na 4 biegu 23 km/h Prędkość jazdy na 5 biegu 33 km/h Prędkość jazdy na 6 biegu 44 km/h Prędkość jazdy na 7 biegu 51 km/h Do tyłu 7 km/h Hydraulika skrzyni ładunkowej
Specyfikacja Doppelt wirkende, einstufige Kippzylinder Liczba cylindrów 2 Stück Kąt przechyłu 11 s Czas opuszczania 6 s Max. Kąt nachylenia 70 ° Opcjonalnie Alternative Kippwinkel frei programmierbar Hamulec postojowy i awaryjny
Scheibenbremse mit Federspeicherzylinder an der Kardanwelle, pneumatisch lösbar Maksymalna siła hamowania 218 kN Objętość skrzyni skrzyni ładunkowej
Oznaczona pojemność skrzyni ładunkowej i nacisku 19 m³ Nasyp 1:1 SAE 24 m³ Nasyp 1:1 SAE 28,5 m³ Pojemność skrzyni ładunkowej z automatyczną klapą tylną (SAE 2:1) 24,5 m³ Moc nominalna
Brutto 380 kW Brutto 510 PS Netto 359 kW Netto 481 PS Model
30T Mechanizm różnicowy
Schrägverzahntes Differenzial mit automatischer Traktionskontrolle Hamulec pomocniczy
Automatische Motorbremse (EVB), automatische Retarderfunktion durch elektronisch aktivierte Ölbad-Lamellenbremsen. Waga wyposażenia dodatkowego
Wyłożenie skrzyni ładunkowej 1 369 kg tylna klapa 984 kg Dodatkowe standardowe kompletne koło (obręcz i opona) 800 kg Dodatkowe kompletne koło (obręcz i opona) przód 1 024 kg Opony opcjonalne (na pojazd) 1 182 kg Maksymalny efekt opóźniacza
Ciągłe 442 kN Max. 854 kN Akumulator
Ilość 2 Stück Napięcie 12 V Pojemność 2 Ah Napięcie robocze
Napięcie 24 V Alternator
Napięcie 28 V Amperaż 80 A
Uwaga: Z wyjątkiem błędów i zmian technicznych.
Wozidło przegubowe Bell B40E
Nowa klasa średnia B35E, B40E i B45E w zakresie ładowności od 33,5 do 41 ton podąża za ogólnym trendem rynkowym ze znacznie wyższą nominalną ładownością użytkową, podczas gdy model B40E o dużej ładowności jest obecnie najbardziej popularnym wozidłem przegubowym 6x6 powyżej 40 ton. / p>
Zapewniają doskonałe wyniki na dużych budowach, a także w górnictwie, kopalniach odkrywkowych czy rekultywacji.