• Bell Bell B45E 4x4
  • Bell Bell B45E 4x4
  • Bell Bell B45E 4x4
  • Bell Bell B45E 4x4
  • Bell Bell B45E 4x4
  • Bell Bell B45E 4x4
  • Bell Bell B45E 4x4
  • Bell Bell B45E 4x4
  • Bell Bell B45E 4x4

B45E 4x4

Waga robocza: 33 316 kg
Objętość skrzyni ładunkowej: 25
Moc silnika: 390 kW
Wydajność
Wydajność
Komfort/Kabina
Komfort/Kabina
Przyjazność dla środowiska
Przyjazność dla środowiska
Bezpieczeństwo
Bezpieczeństwo
Konserwacja/ serwis
Konserwacja/ serwis

Specyfikacja techniczna

Modell
  • B45E 4x4
  • silnik

    Moc nominalna

    Brutto 390 kW
    Brutto 523 PS
    Netto 369 kW
    Netto 495 PS
    Prędkość obrotowa przy mocy nominalnej 1 700 1/min

    Akumulator

    Ilość 2 Stück
    Napięcie 12 V
    Pojemność 2 Ah

    Napięcie

    Napięcie 24 V

    Alternator

    Napięcie 28 V
    Amperaż 80 A
    Producent Mercedes Benz
    Maksymalny moment obrotowy 2 460 Nm
    Filtr powietrza Dual-Luftfiltersystem mit Entstaubungsventil
    Model OM 471 LA
    Prędkość obrotowa Maksymalny moment obrotowy 1 300 1/min
    Emisja Entspricht EU Stufe V
    Typ 4-Takt wassergekühlt, Direkteinspritzung
    Średnica 132 mm
    Zbiornik paliwa 352 l
    Zasysanie Turbolader mit Ladeluftkühlung
    Skok 156 mm
    Zbiornik DEF/AdBlue 40 l
    Oczyszczanie spalin DOC, SCR-System und DPF
    Pojemność skokowa 12,8 l
    Cylindry 6 Stück
  • Mechanizm napędowy

    Producent Allison
    Model 4700 ORS
    rodzaj konstrukcji Vollautomatisches Planetengetriebe
    Układ Motorseitig angeflanscht
    Przełożenie Permanent greifender Planetenantrieb, kupplungsbetätigt
    Sprzęgło Hydraulisch betätigte Mehrscheibenkupplung
    Kontrola Elektronisch
    Zmiennik momentu obrotowego Hydrodynamisch mit Wandlerüberbrückung (lock-up) in allen Gängen
    Biegi 7 Vorwärts, 1 Rückwärts

    Prędkość jazdy

    Prędkość jazdy na 1 biegu 3,5 km/h
    Prędkość jazdy na 2 biegu 8 km/h
    Prędkość jazdy na 3 biegu 15 km/h
    Prędkość jazdy na 4 biegu 21 km/h
    Prędkość jazdy na 5 biegu 31 km/h
    Prędkość jazdy na 6 biegu 42 km/h
    Prędkość jazdy na 7 biegu 48 km/h
    Do tyłu 6 km/h
  • UKŁAD HAMULCOWY

    Hamulec roboczy

    Zweikreisbremsanlage, vollhydraulisch betätigte Ölbadlamellenbremsen an Vorder- und Mittelachse. Bremsöl-Kreislauf mit separater Kühlung und Filterung.
    Maksymalna siła hamowania przy oponach standardowych 330 kN

    Hamulec postojowy i awaryjny

    Scheibenbremse mit Federspeicherzylinder an der Kardanwelle, pneumatisch lösbar
    Maksymalna siła hamowania 379 kN

    Hamulec pomocniczy

    Automatische Motorbremse (EVB), automatische Retarderfunktion durch elektronisch aktivierte Ölbad-Lamellenbremsen.

    Maksymalna wydajność retardera

    Ciągłe 442 kW
    Max. 854 kW
  • PRZEKŁADNIA

    Producent Kessler
    Model W2400
    Układ Separat vom Getriebe
    rodzaj konstrukcji Dreireihig schrägverzahnt
    Dyferenciał 29/71 proportionale Drehmomentverteilung automatisches Zwischenachs-Sperrdifferenzial
  • Osie jezdne

    Producent

    Bell
    Oś przednia Bell
    Oś tylna Kessler

    Model

    Z przodu 30T
    tylna D106

    mechanizm różnicowy

    Z przodu Schrägverzahntes Differenzial mit automatischer Traktionskontrolle
    tylna Schrägverzahntes Mitteldifferenzial
    Napęd końcowy Außenplanetenantrieb in Schwerlastausführung an allen Achsen
  • ZAWIESZENIE

    Z przodu Teilabhängig, mit Öl-/Stickstoff-Stoßdämpfern und Stabilisatoren durch A-Rahmen angelenkt. Optional: Elektronisch gesteuerte adaptive Aufhängung mit Niveauregulierung
  • opony

    Typ EM-Bereifung
    Z przodu 775/65 R29
    tylna Zwillingsbereifung 21.00 R35
  • STEROWANIE

    Ilość obrotów kierownicą do pełnego skrętu (ogranicznika) 5
    Kąt skrętu kół 42 °
    Cylindry Doppelt wirkende Lenkzylinder mit fahrabhängiger Notlenkpumpe
    Liczba cylindrów 2 Stück
  • Hydraulika

    Specyfikacja Load-Sensing-System zur Versorgung von Lenkung (vorrangig), Bremsfunktionen und Muldenbetätigung, integrierte Notlenkpumpe
    Typ pompy Variable Verstellpumpe mit Load-Sensing-Funktion
    Natężenie przepływu 330 l/min
    Ciśnienie 315 bar
    Filtr 5 µm

    Hydraulika skrzyni ładunkowej

    Specyfikacja Doppelt wirkende, zweistufige Kippzylinder
    Liczba cylindrów 2 Stück
    Kąt przechyłu 13 s
    Czas opuszczania 13 s
    Max. Kąt nachylenia 55 °
    Opcjonalnie Alternative Kippwinkel frei programmierbar
  • UKŁAD SPRĘŻONEGO POWIETRZA

    Specyfikacja Lufttrockner mit Heizung und Überdruckventil, zur Versorgung der Feststellbremse und weiteren Nebenfunktionen
    Ciśnienie robocze 810 kPa
  • KABINA

    Certyfikacja ROPS/FOPS-zertifiziert

    Poziom ciśnienia akustycznego (wewnątrz kabiny)

    zgodnie z normą ISO 6396 76 LpA dB(A)
  • WYMIARY

    A Długość transportowa z klapą tylną 10 131 mm
    A Długość transportowa bez klapy tylnej 10 111 mm
    A1 Długość całkowita maks. kąt przechyłu 10 449 mm
    B Wysokość transportowa z osłoną przeciwkamieniową 3 864 mm
    B Wysokość transportowa z osłoną przeciwkamieniową 4 236 mm
    B1 Wysokość - z obrotową lampą ostrzegawczą 4 038 mm
    B2 Wysokość - z sygnalizacją świetlną załadunku 4 127 mm
    B3 Wysokość skrzyni ładunkowej - maks. kąt wywrotu bez osłony przeciwkamieniowej 6 200 mm
    B3 Wysokość skrzyni ładunkowej - maks. kąt wywrotu bez osłony przeciwkamieniowej 6 400 mm
    B5 Wysokość z osłoną przeciwkamieniową w pozycji jazdy 4 236 mm
    B6 Wysokość kabiny 3 802 mm
    C Szerokość nad błotnikami 3 495 mm
    D Szerokość nad oponami z przodu 3 690 mm
    D Szerokość nad oponami z tyłu 3 690 mm
    E Rozstaw opon przód 2 905 mm
    E Rozstaw opon tylnych 2 677 mm
    F Szerokość nad skrzynią ładunkową 4 265 mm
    F1 Szerokość nad klapą tylną 4 553 mm
    G Szerokość nad lusterkiem zewnętrznym (pozycja jazdy) 4 558 mm
    H Prześwit - połączenie przegubowe 545 mm
    I Prześwit - oś przednia 543 mm
    J Prześwit - maksymalny kąt przechyłu 913 mm
    K Wysokość zsypu - w położeniu transportowym 2 557 mm
    L Długość skrzyni ładunkowej 4 559 mm
    M Wysokość załadunku 3 481 mm
    N Odległość osi tylnej od krawędzi skrzyni łądunkowej 1 860 mm
    P Odległość osi centralnej od osi przedniej 5 000 mm
    Q Odległość oś przednia/przód pojazdu 3 256 mm
    R Odległość między osią przednią a przegubem 1 558 mm
    S Kąt nachylenia 24 °
    T Max. Kąt przechyłu skrzyni łądunkowej 55 °
    U Max. Kąt załamania 42 °
    V Wysokość przednich punktów mocowania 1 262 mm
    W Odległość między punktami podnoszenia 9 415 mm
    X Promień skrętu do wewnątrz (standard) 3 956 mm
    Y Promień zawracania na zewnątrz (standard) 8 655 mm
  • Kąt nachylenia podjazdu

    Procedura określania

    OSIE Bestimmen Sie den Zugwiderstand über den Schnittpunkt der Fahrzeuggewichtslinie und der Steigungslinie. Anmerkung: 2% typischer Rollwiderstand sind bereits in der Grafik und der Steigungslinie berücksichtigt.
    Układ napędowy Von diesem Schnittpunkt fahren Sie über die Grafiken nach rechts zu den Schnittpunkten der Zugkraftkurven.
    Liczba kółek i płyt podłogowych na stronę Die untere Skala zeigt nun die Maximalgeschwindigkeit auf der jeweiligen Steigung.
  • WYDAJNOŚĆ RETARDERA

    Procedura określania

    Wyrzutnie Bestimmen Sie die erforderliche Retarderkraft über den Schnittpunkt der Fahrzeuggewichtslinie und der Steigungslinie.
    Zasysanie Von diesem Schnittpunkt fahren Sie über die Grafiken nach rechts zu den Schnittpunkten der Kurven. Anmerkung: 2% typischer Rollwiderstand sind bereits in der Graphik berücksichtigt.
    Liczba płyt podłogowych (na stronę) Die untere Skala zeigt nun die Maximalgeschwindigkeit.
  • Pojemność skrzyni ładunkowej i nacisk na podłoże

    Ciężar roboczy

    BetriebsgewichtLeerBeladen
    Vorne17 548 kg22 137 kg
    Hinten15 768 kg52 126 kg
    Gesamt33 316 kg74 316 kg
    Nennnutzlast41 000 kg

    Nacisk na podłoże

    BodendruckBeladen (fester Untergrund) StandardreifenBeladen (fester Untergrund) optionale Reifen
    Vorne367 kPa400 kPa
    Hinten419 kPa

    Pojemność skrzyni ładunkowej

    Oznaczona pojemność skrzyni ładunkowej i nacisku 19,5 m³
    Nasyp 1:1 SAE 25 m³
    Nasyp 1:1 SAE 29,5 m³
    Pojemność skrzyni ładunkowej z automatyczną klapą tylną (SAE 2:1) 26 m³

    Waga dodatkowego wyposażenia

    Wyłożenie skrzyni ładunkowej 1 404 kg
    tylna klapa 1 435 kg
    Dodatkowe kompletne koło (obręcz i opona) przód 888 kg
    Dodatkowe kompletne koło (obręcz i opona) tylne 1 012 kg
Uwaga: Z wyjątkiem błędów i zmian technicznych.

Bell B45E 4x4

4x4 Bell B45E osiąga nowe wymiary ładowności i obszary zastosowań: dzięki napędowi na wszystkie koła i przegubowi obrotowemu/przegubowemu, jako maszyna produkcyjna o dużej wydajności, idealnie uzupełnia istniejącą flotę pojazdów przegubowych w mniej wymagającym terenie. Jako „maszyna całoroczna” po stronie sztywnoramowych wozideł sztywnoramowych zapewnij najlepsze właściwości terenowe w niesprzyjających warunkach pogodowych lub w przeciążeniu.

Dzięki porównywalnym usługom produkcyjnym do wozideł sztywnoramowych z podwoziem przegubowym 4x4 oferuje ulepszone możliwości terenowe większa elastyczność na przykład w obsłudze nadkładu - najważniejsze jest większe wykorzystanie.

Pliki do pobrania

Bell 4x4 B30E, B45E, B60E (Niemiecki) 6.90 MB
Ściągnij

Bell B45E 4x4 (Angielski) 5.71 MB
Ściągnij