• Bell Wozidło przegubowe Bell B50E
  • Bell Wozidło przegubowe Bell B50E
  • Bell Wozidło przegubowe Bell B50E

B50E

Waga robocza: 35 299 kg
Objętość skrzyni ładunkowej: 27,5
Moc silnika: 430 kW
Wydajność
Wydajność
Komfort/Kabina
Komfort/Kabina
Przyjazność dla środowiska
Przyjazność dla środowiska
Bezpieczeństwo
Bezpieczeństwo
Konserwacja/ serwis
Konserwacja/ serwis

Specyfikacja techniczna

Modell
  • B50E
  • silnik

    Moc nominalna

    Brutto 390 kW
    Brutto 523 PS
    Netto 369 kW
    Netto 495 PS

    Akumulator

    Ilość 2 Stück
    Napięcie 12 V
    Pojemność 2 Ah

    Napięcie

    Napięcie 24 V

    Alternator

    Napięcie 28 V
    Amperaż 80 A
    Producent Mercedes Benz
    Maksymalny moment obrotowy 2 460 Nm
    Filtr powietrza Dual-Luftfiltersystem mit Entstaubungsventil
    Model OM 471 LA
    Emisja Entspricht EU Stufe V
    Typ 4-Takt wassergekühlt, Direkteinspritzung
    Średnica 132 mm
    Zbiornik paliwa 366 l
    Zasysanie Turbolader mit Ladeluftkühlung
    Skok 156 mm
    Zbiornik DEF/AdBlue 40 l
    Oczyszczanie spalin DOC, SCR-System und DPF
    Pojemność skokowa 12,8 l
    Cylindry 6 Stück
  • Mechanizm napędowy

    Producent Allison
    Model 4700 ORS
    rodzaj konstrukcji Vollautomatisches Planetengetriebe
    Układ Motorseitig angeflanscht
    Przełożenie Permanent greifender Planetenantrieb, kupplungsbetätigt
    Sprzęgło Hydraulisch betätigte Mehrscheibenkupplung
    Kontrola Elektronisch
    Zmiennik momentu obrotowego Hydrodynamisch mit Wandlerüberbrückung (lock-up) in allen Gängen
    Biegi 7 Vorwärts, 1 Rückwärts

    Prędkość jazdy

    Prędkość jazdy na 1 biegu 4 km/h
    Prędkość jazdy na 2 biegu 9 km/h
    Prędkość jazdy na 3 biegu 17 km/h
    Prędkość jazdy na 4 biegu 23 km/h
    Prędkość jazdy na 5 biegu 33 km/h
    Prędkość jazdy na 6 biegu 44 km/h
    Prędkość jazdy na 7 biegu 51 km/h
    Do tyłu 7 km/h
  • UKŁAD HAMULCOWY

    Hamulec roboczy

    Zweikreisbremsanlage, vollhydraulisch betätigte Ölbadlamellenbremsen an Vorder- und Mittelachse. Bremsöl-Kreislauf mit separater Kühlung und Filterung.
    Maksymalna siła hamowania przy oponach standardowych 458 kN

    Hamulec postojowy i awaryjny

    Scheibenbremse mit Federspeicherzylinder an der Kardanwelle, pneumatisch lösbar
    Maksymalna siła hamowania 215,5 kN

    Hamulec pomocniczy

    Automatische Motorbremse (EVB), automatische Retarderfunktion durch elektronisch aktivierte Ölbad-Lamellenbremsen.

    Maksymalna wydajność retardera

    Ciągłe 442 kN
    Ciągłe 442 kW
    Max. 854 kN
    Max. 854 kW
  • PRZEKŁADNIA

    Producent Bell
    Model VGR 18050
    Układ Separat vom Getriebe
    rodzaj konstrukcji Dreireihig schrägverzahnt
    Dyferenciał 33/67 proportionale Drehmomentverteilung automatisches Zwischenachs-Sperrdifferenzial
  • Osie jezdne

    Producent

    Bell

    Model

    30T

    mechanizm różnicowy

    Schrägverzahntes Differenzial mit automatischer Traktionskontrolle
    Napęd końcowy Außenplanetenantrieb in Schwerlastausführung an allen Achsen
  • ZAWIESZENIE

    Z przodu Teilabhängig, mit Öl-/Stickstoff-Stoßdämpfern und Stabilisatoren durch A-Rahmen angelenkt. Optional: Elektronisch gesteuerte adaptive Aufhängung mit Niveauregulierung
    tylna Tandemschwingen mit Gummi-Dämpfung. Optional: Comfort-Ride-Federung mit zweistufigem Sandwich-Block
  • opony

    Typ EM-Bereifung
    Rozmiar opony 875/65 R29
    Opcjonalnie 29.5 R25
  • STEROWANIE

    Ilość obrotów kierownicą do pełnego skrętu (ogranicznika) 4.9
    Kąt skrętu kół 42 °
    Cylindry Hydrostatisch, doppelt wirkende Lenkzylinder mit fahrabhängiger Notlenkpumpe
    Liczba cylindrów 2 Stück
  • Hydraulika

    Specyfikacja Load-Sensing-System zur Versorgung von Lenkung (vorrangig), Bremsfunktionen und Muldenbetätigung, integrierte Notlenkpumpe
    Typ pompy Variable Verstellpumpe mit Load-Sensing-Funktion
    Natężenie przepływu 330 l/min
    Ciśnienie 315 bar
    Filtr 5 µm

    Hydraulika skrzyni ładunkowej

    Specyfikacja Doppelt wirkende, einstufige Kippzylinder
    Liczba cylindrów 2 Stück
    Kąt przechyłu 11,5 s
    Czas opuszczania 6 s
    Max. Kąt nachylenia 70 °
    Opcjonalnie Alternative Kippwinkel frei programmierbar
  • UKŁAD SPRĘŻONEGO POWIETRZA

    Specyfikacja Lufttrockner mit Heizung und Überdruckventil, zur Versorgung der Feststellbremse und weiteren Nebenfunktionen
    Ciśnienie robocze 810 kPa
  • KABINA

    Certyfikacja ROPS/FOPS-zertifiziert

    Poziom ciśnienia akustycznego (wewnątrz kabiny)

    zgodnie z normą ISO 6396 74 LpA dB(A)
  • WYMIARY

    A Długość transportowa z klapą tylną 11 177 mm
    A Długość transportowa bez klapy tylnej 11 177 mm
    A1 Długość całkowita maks. kąt przechyłu 11 821 mm
    B Wysokość transportowa z osłoną przeciwkamieniową 3 822 mm
    B Wysokość transportowa z osłoną przeciwkamieniową 3 870 mm
    B1 Wysokość - z obrotową lampą ostrzegawczą 4 050 mm
    B2 Wysokość - z sygnalizacją świetlną załadunku 4 141 mm
    B3 Wysokość skrzyni ładunkowej - maks. kąt wywrotu bez osłony przeciwkamieniowej 7 325 mm
    B3 Wysokość skrzyni ładunkowej - maks. kąt wywrotu bez osłony przeciwkamieniowej 7 430 mm
    B5 Wysokość z osłoną przeciwkamieniową w pozycji jazdy 4 148 mm
    B6 Wysokość kabiny 3 813 mm
    C Szerokość nad błotnikami 3 790 mm
    D Szerokość nad oponami (standard) 3 832 mm
    D Szerokość nad oponami (opcja) 3 714 mm
    E Rozstaw opon (standard) 2 949 mm
    E Rozstaw opon (opcja) 2 952 mm
    F Szerokość nad skrzynią ładunkową 3 735 mm
    F1 Szerokość nad klapą tylną 4 057 mm
    G Szerokość nad lusterkiem zewnętrznym (pozycja jazdy) 4 027 mm
    H Prześwit - połączenie przegubowe 558 mm
    I Prześwit - oś przednia 555 mm
    J Prześwit - maksymalny kąt przechyłu 907 mm
    K Wysokość zsypu - w położeniu transportowym 2 542 mm
    L Długość skrzyni ładunkowej 5 714 mm
    M Wysokość załadunku 3 390 mm
    N Odległość osi tylnej od krawędzi skrzyni łądunkowej 1 533 mm
    O Odległość osi środkowej od osi tylnej 1 950 mm
    P Odległość osi centralnej od osi przedniej 4 438 mm
    Q Odległość oś przednia/przód pojazdu 3 256 mm
    R Odległość między osią przednią a przegubem 1 558 mm
    S Kąt nachylenia 24 °
    T Max. Kąt przechyłu skrzyni łądunkowej 70 °
    U Max. Kąt załamania 42 °
    V Wysokość przednich punktów mocowania 1 270 mm
    W Odległość między punktami podnoszenia 10 537 mm
    X Promień skrętu do wewnątrz (standard) 4 694 mm
    X Promień skrętu do wewnątrz (opcja) 4 753 mm
    Y Promień zawracania na zewnątrz (standard) 9 408 mm
    Y Promień zawracania na zewnątrz (opcja) 9 349 mm
  • Kąt nachylenia podjazdu

    image:756

    Procedura określania

    OSIE Bestimmen Sie den Zugwiderstand über den Schnittpunkt der Fahrzeuggewichtslinie und der Steigungslinie. Anmerkung: 2% typischer Rollwiderstand sind bereits in der Grafik und der Steigungslinie berücksichtigt.
    Układ napędowy Von diesem Schnittpunkt fahren Sie über die Grafiken nach rechts zu den Schnittpunkten der Zugkraftkurven.
    Liczba kółek i płyt podłogowych na stronę Die untere Skala zeigt nun die Maximalgeschwindigkeit auf der jeweiligen Steigung.
  • WYDAJNOŚĆ RETARDERA

    image:758

    Procedura określania

    Wyrzutnie Bestimmen Sie die erforderliche Retarderkraft über den Schnittpunkt der Fahrzeuggewichtslinie und der Steigungslinie.
    Zasysanie Von diesem Schnittpunkt fahren Sie über die Grafiken nach rechts zu den Schnittpunkten der Kurven. Anmerkung: 2% typischer Rollwiderstand sind bereits in der Graphik berücksichtigt.
    Liczba płyt podłogowych (na stronę) Die untere Skala zeigt nun die Maximalgeschwindigkeit.
  • Pojemność skrzyni ładunkowej i nacisk na podłoże

    Ciężar roboczy

    BetriebsgewichtLeerBeladen
    Vorne17 932 kg23 652 kg
    Mitte8 876 kg28 716 kg
    Hinten8 491 kg28 331 kg
    Gesamt35 299 kg80 699 kg
    Nennnutzlast45 400 kg

    Nacisk na podłoże

    BodendruckBeladen (fester Untergrund) StandardreifenBeladen (fester Untergrund) optionale Reifen
    Vorne296 kPa326 kPa
    Mitte366 kPa395 kPa
    Hinten *1366 kPa395 kPa
    • *1: Bodendruck für Standardreifen ermittelt mit Reifen Michelin XAD65-1; Bodendruck für optionale Reifen ermittelt mit Reifen Michelin XADN+

    Pojemność skrzyni ładunkowej

    Oznaczona pojemność skrzyni ładunkowej i nacisku 21,5 m³
    Nasyp 1:1 SAE 27,5 m³
    Nasyp 1:1 SAE 33 m³
    Pojemność skrzyni ładunkowej z automatyczną klapą tylną (SAE 2:1) 29 m³

    Waga dodatkowego wyposażenia

    Wyłożenie skrzyni ładunkowej 1 495 kg
    tylna klapa 1 117 kg
    Dodatkowe standardowe kompletne koło (obręcz i opona) 800 kg
    Dodatkowe kompletne koło (obręcz i opona) przód 1 024 kg
    Opony opcjonalne (na pojazd) 1 182 kg
  • ZESTAW DANYCH TECHNICZNYCH

    Nacisk na podłoże

    BodendruckBeladen (fester Untergrund) StandardreifenBeladen (fester Untergrund) optionale Reifen
    Vorne296 kPa326 kPa
    Mitte366 kPa395 kPa
    Hinten *1366 kPa395 kPa
    • *1: Bodendruck für Standardreifen ermittelt mit Reifen Michelin XAD65-1; Bodendruck für optionale Reifen ermittelt mit Reifen Michelin XADN+
    Filtr powietrza Dual-Luftfiltersystem mit Entstaubungsventil
    A Długość transportowa z klapą tylną 11 177 mm
    Ciśnienie robocze 810 kPa
    Napęd końcowy Außenplanetenantrieb in Schwerlastausführung an allen Achsen
    Rozmiar opony 875/65 R29
    Kąt skrętu kół 42 °
    Maksymalny moment obrotowy 2 460 Nm
    Model VGR 18050
    Typ pompy Variable Verstellpumpe mit Load-Sensing-Funktion
    Cylindry Hydrostatisch, doppelt wirkende Lenkzylinder mit fahrabhängiger Notlenkpumpe
    Emisja Entspricht EU Stufe V
    Opcjonalnie 29.5 R25
    Natężenie przepływu 330 l/min
    A Długość transportowa bez klapy tylnej 11 177 mm
    Typ 4-Takt wassergekühlt, Direkteinspritzung
    Liczba cylindrów 2 Stück
    Ciśnienie 315 bar
    A1 Długość całkowita maks. kąt przechyłu 11 821 mm
    Układ Separat vom Getriebe
    Zbiornik paliwa 366 l
    Średnica 132 mm
    Zasysanie Turbolader mit Ladeluftkühlung
    Przełożenie Permanent greifender Planetenantrieb, kupplungsbetätigt
    Filtr 5 µm
    tylna Tandemschwingen mit Gummi-Dämpfung. Optional: Comfort-Ride-Federung mit zweistufigem Sandwich-Block
    rodzaj konstrukcji Dreireihig schrägverzahnt
    Zbiornik DEF/AdBlue 40 l
    B Wysokość transportowa z osłoną przeciwkamieniową 3 822 mm
    Skok 156 mm
    Oczyszczanie spalin DOC, SCR-System und DPF
    B Wysokość transportowa z osłoną przeciwkamieniową 3 870 mm
    Dyferenciał 33/67 proportionale Drehmomentverteilung automatisches Zwischenachs-Sperrdifferenzial
    Sprzęgło Hydraulisch betätigte Mehrscheibenkupplung
    Pojemność skokowa 12,8 l
    Cylindry 6 Stück
    Kontrola Elektronisch
    B1 Wysokość - z obrotową lampą ostrzegawczą 4 050 mm
    Zmiennik momentu obrotowego Hydrodynamisch mit Wandlerüberbrückung (lock-up) in allen Gängen
    B2 Wysokość - z sygnalizacją świetlną załadunku 4 141 mm
    Biegi 7 Vorwärts, 1 Rückwärts
    B3 Wysokość skrzyni ładunkowej - maks. kąt wywrotu bez osłony przeciwkamieniowej 7 325 mm
    B3 Wysokość skrzyni ładunkowej - maks. kąt wywrotu bez osłony przeciwkamieniowej 7 430 mm
    B5 Wysokość z osłoną przeciwkamieniową w pozycji jazdy 4 148 mm
    B6 Wysokość kabiny 3 813 mm
    C Szerokość nad błotnikami 3 790 mm
    D Szerokość nad oponami (standard) 3 832 mm
    D Szerokość nad oponami (opcja) 3 714 mm
    E Rozstaw opon (standard) 2 949 mm
    E Rozstaw opon (opcja) 2 952 mm
    F Szerokość nad skrzynią ładunkową 3 735 mm
    F1 Szerokość nad klapą tylną 4 057 mm
    G Szerokość nad lusterkiem zewnętrznym (pozycja jazdy) 4 027 mm
    H Prześwit - połączenie przegubowe 558 mm
    I Prześwit - oś przednia 555 mm
    J Prześwit - maksymalny kąt przechyłu 907 mm
    K Wysokość zsypu - w położeniu transportowym 2 542 mm
    L Długość skrzyni ładunkowej 5 714 mm
    M Wysokość załadunku 3 390 mm
    N Odległość osi tylnej od krawędzi skrzyni łądunkowej 1 533 mm
    O Odległość osi środkowej od osi tylnej 1 950 mm
    P Odległość osi centralnej od osi przedniej 4 438 mm
    Q Odległość oś przednia/przód pojazdu 3 256 mm
    R Odległość między osią przednią a przegubem 1 558 mm
    S Kąt nachylenia 24 °
    T Max. Kąt przechyłu skrzyni łądunkowej 70 °
    U Max. Kąt załamania 42 °
    V Wysokość przednich punktów mocowania 1 270 mm
    W Odległość między punktami podnoszenia 10 537 mm
    X Promień skrętu do wewnątrz (standard) 4 694 mm
    X Promień skrętu do wewnątrz (opcja) 4 753 mm
    Y Promień zawracania na zewnątrz (standard) 9 408 mm
    Y Promień zawracania na zewnątrz (opcja) 9 349 mm

    Poziom ciśnienia akustycznego (wewnątrz kabiny)

    zgodnie z normą ISO 6396 74 LpA dB(A)

    Hamulec roboczy

    Maksymalna siła hamowania przy oponach standardowych 458 kN

    Procedura określania

    Długość wysięgnika Bestimmen Sie die erforderliche Retarderkraft über den Schnittpunkt der Fahrzeuggewichtslinie und der Steigungslinie.
    Układ Von diesem Schnittpunkt fahren Sie über die Grafiken nach rechts zu den Schnittpunkten der Kurven. Anmerkung: 2% typischer Rollwiderstand sind bereits in der Graphik berücksichtigt.
    Liczba płyt podstawowych Die untere Skala zeigt nun die Maximalgeschwindigkeit.

    Objętość skrzyni skrzyni ładunkowej

    Oznaczona pojemność skrzyni ładunkowej i nacisku 21,5 m³
    Nasyp 1:1 SAE 27,5 m³
    Nasyp 1:1 SAE 33 m³
    Pojemność skrzyni ładunkowej z automatyczną klapą tylną (SAE 2:1) 29 m³

    Moc nominalna

    Brutto 390 kW
    Brutto 523 PS
    Netto 369 kW
    Netto 495 PS

    Model

    30T

    Hydraulika skrzyni ładunkowej

    Specyfikacja Doppelt wirkende, einstufige Kippzylinder
    Liczba cylindrów 2 Stück
    Kąt przechyłu 11,5 s
    Czas opuszczania 6 s
    Max. Kąt nachylenia 70 °
    Opcjonalnie Alternative Kippwinkel frei programmierbar

    Prędkość jazdy

    Prędkość jazdy na 1 biegu 4 km/h
    Prędkość jazdy na 2 biegu 9 km/h
    Prędkość jazdy na 3 biegu 17 km/h
    Prędkość jazdy na 4 biegu 23 km/h
    Prędkość jazdy na 5 biegu 33 km/h
    Prędkość jazdy na 6 biegu 44 km/h
    Prędkość jazdy na 7 biegu 51 km/h
    Do tyłu 7 km/h

    Hamulec postojowy i awaryjny

    Scheibenbremse mit Federspeicherzylinder an der Kardanwelle, pneumatisch lösbar
    Maksymalna siła hamowania 215,5 kN

    Hamulec pomocniczy

    Automatische Motorbremse (EVB), automatische Retarderfunktion durch elektronisch aktivierte Ölbad-Lamellenbremsen.

    Waga wyposażenia dodatkowego

    Wyłożenie skrzyni ładunkowej 1 495 kg
    tylna klapa 1 117 kg
    Dodatkowe standardowe kompletne koło (obręcz i opona) 800 kg
    Dodatkowe kompletne koło (obręcz i opona) przód 1 024 kg
    Opony opcjonalne (na pojazd) 1 182 kg

    Mechanizm różnicowy

    Schrägverzahntes Differenzial mit automatischer Traktionskontrolle

    Maksymalny efekt opóźniacza

    Ciągłe 442 kN
    Max. 854 kN

    Akumulator

    Ilość 2 Stück
    Napięcie 12 V
    Pojemność 2 Ah

    Napięcie robocze

    Napięcie 24 V

    Alternator

    Napięcie 28 V
    Amperaż 80 A
Uwaga: Z wyjątkiem błędów i zmian technicznych.

Wozidło przegubowe Bell B50E

Nowa klasa średnia B35E, B40E i B45E w zakresie ładowności od 33,5 do 41 ton podąża za ogólnym trendem rynkowym ze znacznie wyższą nominalną ładownością użytkową, podczas gdy model B50E o dużej ładowności jest obecnie najbardziej popularnym wozidłem przegubowym 6x6 powyżej 40 ton. / p>

Zapewniają doskonałe wyniki na dużych budowach, a także w górnictwie, kopalniach odkrywkowych czy rekultywacji.

Pliki do pobrania

Bell B50E (Niemiecki) 4.82 MB
Ściągnij

Bell B50E (Angielski) 4.87 MB
Ściągnij